Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 14:20:08 MET DST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 11:06:45 +0000 (UTC), Marcin tak nawijal:

> Ten LaserJet dawał sobie radę z kopertami bez problemów?
> Bez zacinania, zgrzewania kleju itp?

Bez zacinania sie, bez zgrzewania, ale najpierw pare razy czyscilismy
walki grzejne (BTW: jak to sie fachowo nazywa?), zanim znalezlismy model
kopert, ktore nie mialy przesadzonej ilosci kleju i nie syfily.

> Sam mam prywatnie dokładnie ten model :) tyle że niestety już się go nei kupi
> - a w szczególności nowego i na fakturę. Z racji dość dużej ilości
> korespondencji obawiam się że ip3k będzie zbyt delikatna - raczej widzę tu
> jakiś laser...

No tak, zdecydowanie nie jest to do hurtu zabawka.
Tym bardziej, ze podajnik jest na ok 20-30 sztuk. To troche malo
w przemyslowym uzyciu.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...