Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: Marcin <identyfik.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 13:06:45 MET DST

Franciszek Sosnowski <news@fran.pl> napisał(a):

> Dnia Tue, 10 Oct 2006 06:56:48 +0000 (UTC), Marcin tak nawijal:

> W sensie osobny, czy zeby w ogole moc zapodac koperty do druku?
> Bo jesli tak, to pamietam jak kiedys w jakies lj5l pakowalismy
> hurtowo koperty.

Zdecydowanie preferowana byłaby jedna drukarka do wszystkiego - rozważałem tez
własnie rozwiązanie z wydzieloną drukarką która zajmowałaby się tylko druiem
kopert ale z różnych powodów to byłaby ostateczność. Zalecany byłby albo
wbudowany albo dokładany jako moduł wyspecjalizowany podajnik do kopert - tak,
żeby wystarczyło wybrać inny podajnik, włożyć koperty i puścić na druk. Ten
LaserJet dawał sobie radę z kopertami bez problemów? Bez zacinania, zgrzewania
kleju itp? A jeśli tak to która z bardziej współczesnych drukarek by sie
nadawała - w grę wchodza tylko nowe drukarki, takie, które da się kupić w
miare bez problemu w Polsce na fakturę.

> Pare modeli pixma tak ma.
> Mam ip3k i wlasnie drukowalem w zeszlym miesiacu sobie koperty.
> Dwustronnie tez zrobi. Tak 25-30 sie na raz miesci w gornym
> podajniku. W dolny raczej tylko zwykly papier wejdzie.

Sam mam prywatnie dokładnie ten model :) tyle że niestety już się go nei kupi
- a w szczególności nowego i na fakturę. Z racji dość dużej ilości
korespondencji obawiam się że ip3k będzie zbyt delikatna - raczej widzę tu
jakiś laser...