Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: Marcin <identyfik.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 14:34:12 MET DST

Franciszek Sosnowski <news@fran.pl> napisał(a):

> Dnia Tue, 10 Oct 2006 11:06:45 +0000 (UTC), Marcin tak nawijal:

> Bez zacinania sie, bez zgrzewania, ale najpierw pare razy czyscilismy
> walki grzejne (BTW: jak to sie fachowo nazywa?), zanim znalezlismy model
> kopert, ktore nie mialy przesadzonej ilosci kleju i nie syfily.

Co do wałków to chyba chodzi o fuser. Co do kopert - no właśnie oglnie chyba
laserówka + klej to nie jest optymalne połączenie :| Może więc jakiś atrament?
Tylko żeby rozsądny był podajnik, bo tych kopert może nawet tysiąc iść w
jednym rzucie, więc podawanie ręczne/podajnik na 5 kopet nie załatwia sprawy :(

> No tak, zdecydowanie nie jest to do hurtu zabawka.
> Tym bardziej, ze podajnik jest na ok 20-30 sztuk. To troche malo
> w przemyslowym uzyciu.

No własnie, przemysłówka to to nie jest, ale nadal wydaje mi się żę to
minimalnie nie ten rynek co Canon - Canon wydrukuje śliczne zdjęcia, zrobi
nadruk na płycie CD, ale akurat te bajery nie będa wykorzystywane - bardziej
liczy się po prostu szybkość i jakość - niekoniecznie kolor...