Re: Monitor LCD 17 cali

Autor: Tomasz <Tomasz_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 14:07:53 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:egfvp0$pqa$1@inews.gazeta.pl...

> Pewnie istnieją (sam wcześniej taki miałem) ale w tych co wyświetlają
> można taki komunikat wyłączyć (teraz taki mam). BTW to dziwne kryterium
> wyboru postawiłeś...

No niestety w typie który teraz posiadam nie można tego wyłączyć na stałe.
Pokazuje się co jakiś czas ( i owszem, można wcisnąć przycisk by je
zlikwidować, ale pojawi się znowu za jakiś czas).

Pozdrawiam
Tomek
PS. Oczywiście w grę wchodzi również model wktórym można wyłączyć raz na
zawsze takie komunikaty.