problem z dyskiem jakiś błąd - POMOCY

Autor: Piotr <pioterko.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 10:35:41 MET DST

Witam
mam dysk Barracuda 7200 200GB
na nim 3 partycje, i właśnie na tej ostatniej (92GB) mam problem
jeśli ją otworzę widzę katalogi, ale nie mogę do żadnego wejść,
mogę utworzyć nowy katalog i mogę do niego wejść, do pozostałych stworzonych
wcześniej - "odmowa dostępu"
nie chcę formatować bo nie mam gdzie zrzucić z tej partycji danych
próbowałem sprawdzać scandiskiem pod WIN XP i nic nie zrobił
co jest może ktoś coś poradzi?

Dzięki i Pozdrawiam