Re: problem z dyskiem jakiś błąd - POMOCY

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 12:28:03 MET DST

Użytkownik "Piotr " <pioterko.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:egfm0s$g58$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> mam dysk Barracuda 7200 200GB
> na nim 3 partycje, i właśnie na tej ostatniej (92GB) mam problem
> jeśli ją otworzę widzę katalogi, ale nie mogę do żadnego wejść,
> mogę utworzyć nowy katalog i mogę do niego wejść, do pozostałych
> stworzonych
> wcześniej - "odmowa dostępu"
> nie chcę formatować bo nie mam gdzie zrzucić z tej partycji danych
> próbowałem sprawdzać scandiskiem pod WIN XP i nic nie zrobił
> co jest może ktoś coś poradzi?

Dlaczego zaraz NTG? Może to uszkodzenie dysku

Wejdź na stronę producenta i pobierz program diagnostyczny
http://www.seagate.com/support/disc/download/seatoold_en.exe

System Requirements for Running SeaTools Desktop Edition

You can run SeaTools Disc Diagnostic to test your disc drive if your PC has:

  a.. at least one (1) disc drive. Seagate Technology disc drives will
support enhanced features.
  b.. an IBM / Intel compatible PC with a 386 or greater processor.
  c.. SVGA 800 x 600 or greater graphics capability.
  d.. at least 8 megabytes of RAM.
  e.. 1.44 megabyte floppy disk or CD-ROM drive for the bootable SeaTools
application.
Instrukcje obsługi:

http://www.seagate.com/support/seatools/seatoold_usage.html

Tu jeszcze link do pozostałych plików oferowanych przez Seagate:
http://www.seagate.com/support/disc/utils.html

Scandisk nie zawsze znajduje wszystkie błędy
Programy diagnostyczne producentów w większej ilości Tak.

Jeśli dysk ma jakieś uszkodzenie to zostanie ono znalezione