Użytkownik "Piotr " <pioterko.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:egfm0s$g58$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> mam dysk Barracuda 7200 200GB
> na nim 3 partycje, i właśnie na tej ostatniej (92GB) mam problem
> jeśli ją otworzę widzę katalogi, ale nie mogę do żadnego wejść,
> mogę utworzyć nowy katalog i mogę do niego wejść, do pozostałych
> stworzonych
> wcześniej - "odmowa dostępu"
> nie chcę formatować bo nie mam gdzie zrzucić z tej partycji danych
> próbowałem sprawdzać scandiskiem pod WIN XP i nic nie zrobił
> co jest może ktoś coś poradzi?
Wysyłam ponownie bo się nie pojawiła wiadomość na grupie.
Dlaczego zaraz NTG? Może to uszkodzenie dysku
Wejdź na stronę producenta i pobierz program diagnostyczny
http://www.seagate.com/support/disc/download/seatoold_en.exe
System Requirements for Running SeaTools Desktop Edition
You can run SeaTools Disc Diagnostic to test your disc drive if your PC has:
a.. at least one (1) disc drive. Seagate Technology disc drives will
support enhanced features.
b.. an IBM / Intel compatible PC with a 386 or greater processor.
c.. SVGA 800 x 600 or greater graphics capability.
d.. at least 8 megabytes of RAM.
e.. 1.44 megabyte floppy disk or CD-ROM drive for the bootable SeaTools
application.
Instrukcje obsługi:
http://www.seagate.com/support/seatools/seatoold_usage.html
Tu jeszcze link do pozostałych plików oferowanych przez Seagate:
http://www.seagate.com/support/disc/utils.html
Scandisk nie zawsze znajduje wszystkie błędy
Programy diagnostyczne producentów w większej ilości Tak.
Jeśli dysk ma jakieś uszkodzenie to zostanie ono znalezione
Received on Tue Oct 10 13:20:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Oct 2006 - 13:51:08 MET DST