[OT] PVA a MVA

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 18:20:21 MET DST

Użytkownik ".." <azishgan@interia.pl> napisał w wiadomości
news:efiqau$bpa$1@inews.gazeta.pl...

> Teoria jakoby na rozne rynki te same modele miały rozne matryce jest jak
> najbardziej słuszna jednak nigdy w 100% nie potwierdzona, być moze tam
gdzie
> rynek wymaga najtanszego sprzętu trafiają modele na alternatywnych
> matrycach.
>
> Są natomiast w 100% potwierdzone informacje ze czasami dany model monitora
> LCD jest przewidziany w 2 -3 wersjach matryc, na początku puszczany jest
> model na lepszej matrycy a następnie po paru miesiącach wchodzi model z
> tanszym odpowiednikiem (przykład monitory HP, LG, PHILIPS a ostatnio nawet
> [...]

to ja jeswzcze taki maly OT poprosze
a tak w zasadzie to czym sie roznia matryce PVA od MVA z AUO??? Znaczy
chodzi mi dokladniej o walory uzytkowe - tez myslalem nad tym Acerkiem (z
racji niedostepnosci Benq FP91GP) tylko ze teraz to ja juz w sumie nie wiem
co o tym wszystkim myslec
a co do matryc to czy czasem FS P19-2 nie jest na MVA z AUO??? i Belinea
109120 v.C tez czasem na tym nie jest postawiona??? bo teraz to ja juz sie
wole upewnic na 100% ;)