Re: Panele

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 18:19:15 MET DST

> alez MacGyver to był moj ulubiony film w dziecinstwie
> do dzisiaj noszę czerowny wielofunkcyjny scyzoryk ;)

Moj utonoł w jednym z podpoznańskich jezior... :/
Teraz mam srebrny z jednym ostrzem, otwieraczem do piwa i korkociagiem...
Baaaardzo praktyczny... ;)

> http://www.friend.bun.pl/Reszta/panel/pages/idx00001.html

Osz tyyyy... :) No dobra. Zlaczki ladnie obfotografowane.
Teraz jeszcze powiedz czy udalo Ci sie toto zmusic do pracy
jako czytnik kart :)

W ogole - fajna strona, ale za malo opisow pod fotkami :)

Pozdrawiam,
Vituniu.