Re: [OT] PVA a MVA

Autor: .. <azishgan_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 19:09:15 MET DST

> to ja jeswzcze taki maly OT poprosze
> a tak w zasadzie to czym sie roznia matryce PVA od MVA z AUO??? Znaczy
> chodzi mi dokladniej o walory uzytkowe

roznica jest spora, w jakosci podswietlenia (o niebo lepsze na PVA),
mniejszym srebrzeniu i ogolnie w takich dupianych sprawach jak jakosc
powłoki antyrefleksyjnej gdzie na ostatnich MVA jakie widziałem - wszystko
się lśni jakby było gwiezdnym pyłem pokryte - jest to nieprzyjemne
szczegolnie przy tekscie. Kolejna roznica znacznie szybsze blednięcie
kolorów na MVA wraz ze wzrostem kąta patrzenia.

> tylko ze teraz to ja juz w sumie nie wiem
> co o tym wszystkim myslec
> a co do matryc to czy czasem FS P19-2 nie jest na MVA z AUO??? i Belinea
> 109120 v.C tez czasem na tym nie jest postawiona??? bo teraz to ja juz sie
> wole upewnic na 100% ;)

Nie spotkałem się z ani jednym przypadkiem zeby ktos wspominał ze P19-2 jest
na MVA, czeska strona potwierdza ze jest na PVA:
http://www.svethardware.cz/art_doc-83A619408678FD51C12571C5003A3C22.html