Asus K8N + SB-1024live - konflikt?

Autor: sandal <sandal-------_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 18:27:50 MET DST

Witam.
Mam płytę główną asus k8n-e-eayz.
Podłączam pod nią kartę dzwiękową SB-1024 LIVE, no i jak chcę zainstalować
sterowniki do niej to wywala mi błąd, że karta jest nie podłączona.

"Setup could not detect any Sound Blaster Audio card on your system.
Please ensure that your SB hardware i properly installed before running this
setup program"

Sprawdzałem podłączenie, jest oki, zwłaszcza że udało mi się zainstalować tą
kartę jako creative emu10k1 - przy czym działa tylko 1 kanał w tym
przypadku.
System to winda xp he.

Pytanie czy jest możliwe żeby był jakiś konflikt między zintegrowanym
dzwiękiem na płycie a kartą zewnętrzną?
Może jakoś trzeba wyłączyć zintegrowany dźwięk?

Macie jakieś pomysly?