Re: Radeon 9600 pro problem pomocy :)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 00:25:49 MET DST

lukas <folwarczny@gazeta.pl> wrote:

> Witajcie, problem mam następujący. komputerek na athlonie z płytą
> asusa. Grafika gf 4 mx chodzi ok. Mam radeonka 9600 wykrywanego przez
> xpeka jako 9600 sec i 9600 pro sec. Tzn pojawiają się dwie takie
> karty.

            Tak ma byc.

> Wszystko jest ok dopuki nie chcę instalować sterowników innych
> niż systemowe.

            A na tych systemowych dziala poprawnie w 3D? Przchodzi testy ATI Tool
czy chociazby 3Dmarka z demo puszczonym w petli?

> Po instalacji catalistów lub omegi resetuje komputer,
> logo win się pojawia poczym następuje niesamowite niewiadomo co na
> ekranie taki poszatkowany kwadracikowy skaczący obraz. tak jakbym
> miał uszkodzony kabel do monitora czy co... pojęcia nie mam jak sobie
> z tym poradzić. Czy są jakieś możliwości oprócz uwalonej karty?

            JEsli na systemowych jest OK, to moze zle/wcale ich nie usuwasz?
Dobrze pamietac o usunieciu + PRZED restartem Driver Cleaner.
Zakladam ze o sterownikach do chipsetu plyty glownej (chodzi o prawidlowy
GART dla AGP) pamietales.

> jeszcze że karta pochodzi z komputera optimusa i tam na sterownikach
> zainstalowanych przy sprzedazy dzialala ok. Niedziala w optimusie od
> momentu przeinstalowania systemu. U mnie na moim pc właśnie jest to
> samo... Pomóżcie :)

            Poza powyzszym dobrze pamietac o podstawach: przydzielenie przerwania
dla grafiki w setupie, wylaczenie cachowania biosu grafiki + na poczatek
AGP Aparture Size na 64 MB a fastwrites na off.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl