Radeon 9600 pro problem pomocy :)

Autor: lukas <folwarczny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 23:05:38 MET DST

Witajcie, problem mam następujący. komputerek na athlonie z płytą asusa.
Grafika gf 4 mx chodzi ok. Mam radeonka 9600 wykrywanego przez xpeka jako
9600 sec i 9600 pro sec. Tzn pojawiają się dwie takie karty. Wszystko jest
ok dopuki nie chcę instalować sterowników innych niż systemowe. Po
instalacji catalistów lub omegi resetuje komputer, logo win się pojawia
poczym następuje niesamowite niewiadomo co na ekranie taki poszatkowany
kwadracikowy skaczący obraz. tak jakbym miał uszkodzony kabel do monitora
czy co... pojęcia nie mam jak sobie z tym poradzić. Czy są jakieś możliwości
oprócz uwalonej karty ? Dodam jeszcze że karta pochodzi z komputera optimusa
i tam na sterownikach zainstalowanych przy sprzedazy dzialala ok. Niedziala
w optimusie od momentu przeinstalowania systemu. U mnie na moim pc właśnie
jest to samo... Pomóżcie :)