Taki sam laptop HP w roznych sklepach

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 01:07:58 MET DST

Witam
Czy ktoś mógły mi wskazać cechy z ktorych wynika różnica w różnych sklepach
tego samego notebooka:

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=notebooki&ID=7031&katid=48&gr
upa=596

oraz

http://gvcnet.pl/?mod=5&id=469

Drugi sklep jest internetowy, więc to troszke może tłumaczyć (ale tyle
!?! ), a może ten dysk w drugiej firmie nie jest SATA (choć chyba producent
czyli HP wkłada dysk i powinien być ten sam - nie znam sie na laptopach, a
kupić musze i stąd może moje głupie dywagacje)?. Z drugiej strony w tym
sklepie internetowym podają gwaracja 24 mies, a w pierwszym 12 -z czego to
wynika jeli to i tak jest gwaracja producenta (tak sądze).
I jeśzcze jedno: czy ktoś miał doczynienia ze sklepem http://gvcnet.pl i
może polecić lub odradzić i dlaczego?
O pierwszy nie pytam bo już wcześniej pytałem i była dobra opinia.

--
Pozdrawiam:
Adni