Laptop HP - Arrest

Autor: adni <adni_at_vp.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 16:14:33 MET DST

Witam
Czce kupic laptopa.
Dosć ciekawą (pod wzgledem ceny) ofertę znalazłem w firmie Arest
(http://www.arest.pl/) - czy
ktoś miał doczynienia z tą firma i może polecić lub odradzić: solidna firma?
i jak wygląda sprawa ewentualnego serwisu?
Jak wygląda sprawa serwisu laptopów HP, czy jest coś takiego jak gwaracja
zewnętrzna producenta? Jak to się odbywa: dzwonie z usterką do HP, a oni mi
przysyłają kogoś kto naprawia/ wymienia uszkodzoną część? Dzwoniłem w tej
sprawie do HP, ale cały czas mają zajętą linie i mogłem sobie wysłuchać
jedynie jakiegoś country :-).

--
Pozdrawiam:
Adni