Re: Laptop HP - Arrest

Autor: Michał G <mgorzkiewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 11:15:09 MET DST

> Czce kupic laptopa.
> Dosć ciekawą (pod wzgledem ceny) ofertę znalazłem w firmie Arest
> (http://www.arest.pl/) - czy
> ktoś miał doczynienia z tą firma i może polecić lub odradzić: solidna firma?
> i jak wygląda sprawa ewentualnego serwisu?
> Jak wygląda sprawa serwisu laptopów HP, czy jest coś takiego jak gwaracja
> zewnętrzna producenta? Jak to się odbywa: dzwonie z usterką do HP, a oni mi
> przysyłają kogoś kto naprawia/ wymienia uszkodzoną część? Dzwoniłem w tej
> sprawie do HP, ale cały czas mają zajętą linie i mogłem sobie wysłuchać
> [...]

Cześć,
Arest to b.dobra firma - bardzo długo zaopatrywałem się w niej w części (w
zasadzie od początku jej istnienia) do kompa i nigdy nie było problemów z
zakupem. Reklamacji nie przerabiałem. Obsługa jest fachowa i na prawdę
potrafią pomóc człowiekowi by sam sobie krzywdy nie zrobił.
Telefonu nie odbiorą bo tam mają niezły młyn.

Co do serwisu HP: ZTCW sam musisz sobie znaleźć punkt serwisowy i tam się
zjawić ze sprzętem. Dotychczas serwisowałem drukarki laserowe i na
podstawowej gwarancji nikt nie przyjechał do mnie. Za luksusy trzeba
dopłacić. Jeśli chodzi o poziom serwisu: z laserówkami (dużymi kombajnami
sieciowymi) nie było problemów - skutecznie i w ustalonym limicie czasu.

Pozdrawiam

Michał