Re: Laptop HP - Arrest

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 19:22:37 MET DST

> Witam
> Czce kupic laptopa.
> Dosc ciekawą (pod wzgledem ceny) oferte znalazlem w firmie Arest
> (http://www.arest.pl/) - czy
> ktos mial doczynienia z ta firma i moze polecic lub odradzic:
> solidna firma?

To jeden z najtanszych sklepow we Wroclawiu. Kupuje u nich juz od
kilku lat - jak dotad zadnych problemow.
Nie wiem jak z obsluga posprzedazna, poniewaz reklamowalem tylko raz
(kilka late temu) u nich dysk - ale z tego co pamietam wszystko
odbylo sie w 'regulaminowym' czasie.

Ps. Cos delimiter Ci nie dziala jak potrzeba.

--
Pozdrawiam
Sebastian S.