Re: Tuner TV

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 01:09:17 MET DST

Remek wrote:

> antenowy

> możliwie ciasne dopasowanie jej do gniazda wej. tunera).

> Dzięki za odzew. Jestem naprawiaczem RTV, więc problemy związane z
> jakością sygnału antenowego są mi bliskie. Przyjrzę się jakości
> wtyczki i jej dopasowaniu do gniazda tunera. Ale powiem dokładniej
> - na tym samym przewodzie i wtyczce odbiornik TV "gra" bez zarzutu
> i na drugim PC też jest bez zakłóceń obrazu. I to akurat na tym z
> K7S5A. Spróbuję Twojej rady i zmienię sloty PCI.
>
> Spodziewałbym sie wyższej jakości tunera, jako że jest nowszy
> [...]

Jeśli mieszkasz w Polsce, to fonia powinna być raczej w standardzie DK!
Zazwyczaj głowice tunerów produkowane są tak, że mają jednocześnie PAL
BG/DK, ale akurat ta druga część jest istotna w Polsce, natomiast BG to
bodajże w Niemczech.

Spróbuj ewentualnie odpalić ten tuner na DScalerze (www.dscaler.org) -
może uda ci się tam wśród listy różnych obsługiwanych tunerów odnaleźć
jakiś pasujący do Twojego.

--
macminer