Re: Tuner TV

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 23:59:39 MET DST

> To, co zazwyczaj pomaga:
> 1) poprawienie jakości sygnału wejściowego: porządny wzmacniacz
     antenowy
> na początku kabla + możliwie dobry i krótki kabel.
> 2) przyjrzenie się wtyczce i w razie potrzeby wymiana (chodzi o
     możliwie ciasne dopasowanie jej do gniazda wej. tunera).
> 3) przesunięcie tunera do innego slotu PCI

Dzięki za odzew. Jestem naprawiaczem RTV, więc problemy związane z
jakością sygnału antenowego są mi bliskie. Przyjrzę się jakości
wtyczki i jej dopasowaniu do gniazda tunera. Ale powiem dokładniej
- na tym samym przewodzie i wtyczce odbiornik TV "gra" bez zarzutu
i na drugim PC też jest bez zakłóceń obrazu. I to akurat na tym z
K7S5A. Spróbuję Twojej rady i zmienię sloty PCI.

Spodziewałbym sie wyższej jakości tunera, jako że jest nowszy
technologicznie od telewizora. I jeszcze jedno. Na obu komputerach
fonia budzi duże zastrzeżenia (szumy i jakieś zdudnienia) i nie ma
foni w standardzie BG (5,5 MHz). Zdaje się, że kupiłem jakiś badziew.

Czy ewentualnie na temat odbioru teletekstu mogę się czegoś
dowiedzieć?

Remek

--
K7S5A, Duron 1.1, 192 MB RAM