Re: Bad sector i gwarancja

Autor: Tomasz Pókała <tpokala_at_poczta.fm>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 08:35:14 MET DST
Message-ID: <ef7tiu$4b9$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał

> jednoznacznych wyrokow i opieral sie raczej na >statusie dokladnych testow
> niskopoziomowych z aplikacji producenta dysku. Jesli >status HDD jest
> raportowany jako uszkodzony to HDD jednoznacznie >kwalifikuje sie tym
> samym
> do naprawy/wymiany i sprzedawca nie moze >sciemniac - warto sobie
> wydrukowac
> dokladny raport takiego diagnostyka i dolaczyc go do >reklamacji.

Ale ja przeskanowałem dysk programem diagnostycznym Sea Tools Destkop 2.1
uruchomionym z dyskietek. Ponadto wcześniej (zaraz po zakupie) tego bad
sectora na pewno(!!!) nie było, bo też skanowałem.

Pozdro
ToOmasz Pókała
Received on Mon Sep 25 08:40:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Sep 2006 - 08:51:27 MET DST