Dnia Sun, 24 Sep 2006 01:37:02 +0200, hanek napisał(a):
>> 5MB przy 1280x1024 32bit odnosi się do płaskiego obrazu 2D. Tekstury mogą
>> spokojnie zajmować i 200MB, albo i więcej - to juz zależy od twórców gier.
>
> tak ale ja licze ile zajmuje jedna klatka obrazu w pamieci karty
> to ze oprocz tego na karcie przechowywane sa tez inne rzeczy to ja wiem
no właśnie - przecież cały czas obrabiane są tekstury do wykorzystywania
przy wyświetlania następnych scen na ekranie.
> hanek
pozdr.
-- Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013 http://www.in4.pl/ mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam [C2D E6400@3.2GHz 1.28V] [2 GB Twinmos Twister DDR800] [Gigabyte DQ6] [GF 7900 GT + Zalman VF700@5V] [BeQuiet DP Pro 530W] [Scythe Ninja]Received on Sun Sep 24 10:15:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Sep 2006 - 10:51:25 MET DST