Re: Sempron i zmienne napiecie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 10:15:43 MET DST

Dnia Sun, 24 Sep 2006 09:09:03 +0200, Grzegorz Nowak napisał(a):

> Napiecie skacze, bo taka jest specyfikacja QnC. Jak procesor jest na malych
> obrotach dostaje mniej pradu, co za tym idzie mniej watow wygrzewa.

to akurat nie ma nic wspólnego z C&Q. Akurat zmiany napięcia w granicach
1.35-1.4V są zapewne spowodowane przez słabszy układ zasilający, co
przekłada sie na fluktuację napięć. Pod uwagę trzeba też brać to, że
programy często przekłamują napięcia, więc to co pokazują programy nie musi
się przekładać na rzeczywistość. Napiecia mierzy się miernikiem.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam