Re: Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: mancer <mancer_at_-sorry-wytnij-to-o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:23:39 MET DST

Użytkownik "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl> napisał w
wiadomości news:450fe809$1@news.home.net.pl...
> Szukasz nowych czesci ale moze cos co zlozylem z uzywanych Ci sie przyda
> Calosc z Allegro zlozylem za 850 zl - monitor klient ma.
> [..]
> pewnie gdybym mial wiecej czasu to znalazlbym cos tanszego i sam jestem
> ciekaw ile to pociagnie.

<Uwaga! Spam okrutny> Jak wpiszesz w alledrogo "BCM NF7-S" to znajdziesz
chyba trochę ciekawszy zestaw podstawowych elementów do kompa. </spam>

Choć z drugiej strony - to raczej dla biedniejszego gracza jest.
Wypadało by podkręcić i szkoda jeszcze całkiem sprawnego R9800Pro
tylko do oglądania filmów ;-)