Re: Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:36:30 MET DST

> <Uwaga! Spam okrutny> Jak wpiszesz w alledrogo "BCM NF7-S" to znajdziesz
> chyba trochę ciekawszy zestaw podstawowych elementów do kompa. </spam>
>
> Choć z drugiej strony - to raczej dla biedniejszego gracza jest.
> Wypadało by podkręcić i szkoda jeszcze całkiem sprawnego R9800Pro
> tylko do oglądania filmów ;-)

Rzeczywiscie okrutny spam :)

W "moim zestawie" bylo taniej o 70 zl. Ale mniej pamieci (choc tu nie mialem
wyboru) i gorsza karta graficzna ale na szczescie nie bedzie duzo gral.
Chcialem kupic Matroxa wtedy powiedzial, ze czasami bedzie gral i ma byc
karta ktora ma jakies tam mozliwosci 3D.

Pzdr
Jacek