Re: Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 14:52:24 MET DST

> Potrzebuję pomocy przy złożeniu nowego komputera. Od jakiegoś czasu nie
> śledziłem nowinek i wypadłem trochę z obiegu. Komp ma kosztować około
> 1000zł, więc raczej bez szaleństw.

Szukasz nowych czesci ale moze cos co zlozylem z uzywanych Ci sie przyda

Calosc z Allegro zlozylem za 850 zl - monitor klient ma.
procesor Athlon Barton 2600,
plyta Gigabyte K7 Triton
pamiec 256 MB (prosilem, blagalem o jeszcze troche kasy ale sie nie dalo,
klient twardy jak skala)
zasilacz Fortron 400 W (zgodnie z radami udzielanymi tutaj)
karta Ati 9550 128bit/128MB (jedyna nie uzywana czesc)
dysk WD 40 GB
nagrywarka CD/DVD Samsung (prosil wlasnie o Samsunga)
nie chcial stracji dyskietek wiec 20 zl do przodu
1 wentylator wyciagajacy
i obudowa Mustang ;)

pewnie gdybym mial wiecej czasu to znalazlbym cos tanszego i sam jestem
ciekaw ile to pociagnie.

Pzdr
Jacek