No to sobie potestowałem, opinie o P5N32

Autor: FriendOnet <f_r_i_e_n_d_KaSuJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 19:19:03 MET DST

Posłucham opini o płytce Asus P5N32-SLI SE Deluxe

Miałem przez chwilę Asus P5LD2 Deluxe z D920, taką samą parę ma sąsiad i
śmiga, mój zestawik był wadliwy (pewnie pamięć biosa kłamała) "korzystając z
okazji wymieniłem na P5B.

Przejechałem się na Asus P5B Deluxe/WiFi-AP - zbyt nowy sprzęt, pojawiają
mi się kolejno problemy i straciłem wiarę w tę płytę.
Z prostych rzeczy:
- nie działa UltimateBootDisk taki z PM8, DriveImage, Ghost (16MB obraz
płytki ma), objaw braku sterownika DOSowego do Jmicrona na ATA
- nie śmiga kontroler Promise na PCI

No to zostaję z E6400 i co dalej "potestować" ;(
Myślałem jeszcze o P5LD2 rev 2.0, czy warto taki downgrade zrobić?

Mariusz