Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 19:22:48 MET DST

Acha i jeszcze od czasu do czasu z dysku dobiega dziwny odgłos: tak
jakby na momencik się wyłączył i znów włączył (podobny, będź
ten sam odgłos da się słyszeć, gdy wyłącza się zasilanie kompa).

Także i w tym przypadku nie ma mowy o powtarzalności sytuacji, w
których to się dzieje. Raz miałem takich "odgłosów" kilka w ciagu
paru minut, gdy komp siedział bezczynnie w BIOSie, raz zdarzy się
pojedynczy "odgłos" w trakcie jakiejś czynności w Windows, czasem
gdy nic się nie dzieje...

(Mam tak z dyskiem IDE Maxtora na innym kompie - po prostu ma taki
kaprys i od czasu do czasu wydaje taki "odgłos". Bez powodu. Ale się
nim nie przejmuję, bo mam go w "spadku" i jak padnie, to trudno.)

Może ten odgłos jest jakąś wskazówką w mojej popie*rzonej
sprawie?

Pozdrawiam.