Re: No to sobie potestowałem, opinie o P5N32

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:52:18 MET DST

"FriendOnet" <f_r_i_e_n_d_KaSuJ@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eep90h$k2g$1@news.onet.pl

> Przejechałem się na Asus P5B Deluxe/WiFi-AP - zbyt nowy sprzęt,
> pojawiają mi się kolejno problemy i straciłem wiarę w tę płytę.

Jak dla mnie zbyt nowy glownie z powodu chipa do monitoringu (winbond w83627dhg) - nic go jeszcze nie obsluguje oprocz PC Probe II , ktore nie lubie ale da sie przezyc.

> Z prostych rzeczy:
> - nie działa UltimateBootDisk taki z PM8, DriveImage, Ghost (16MB
> obraz płytki ma),

Hmm az sam u siebie sprawdze z ciekawosci.

>objaw braku sterownika DOSowego do Jmicrona na ATA

Windows identyfikuje go jako zwykly IDE controller ale dla DOSa faktycznie driverow brak.

> - nie śmiga kontroler Promise na PCI

Raczej powinien. W jakim sensie nie smiga?

> No to zostaję z E6400 i co dalej "potestować" ;(
> Myślałem jeszcze o P5LD2 rev 2.0, czy warto taki downgrade zrobić?

Generalnie z tego co piszesz to jak dla mnie az takie minusy to nie sa. Plytka jakby niebylo wypas. Fakt faktem za czesto DOSowych progsow czy tez boot CD nie uzywam wiec nie mam co marudzic.

*
Core2Duo E6400, P5B Dlx/Wi-Fi, 2048MB/533, Sapph_X700Pro
CT-A2ZS1394,CT-InspireP580 5.1,TV2000XPExp,Hyundai_IQ790
3x80GB/7200SATAII,SD-M1712/GSA-H10ARBBU,GPS-350BB-101A