Re: Co jest nie tak z Asrockiem?

Autor: marco <NICK_at_pc-plus.com.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 15:49:42 MET DST

Dnia Tue, 19 Sep 2006 11:03:19 +0200, gerlach napisał(a):

> Nie na wentylatorze Arctic 7 pro. Za którym w dodatku wyciąga powietrze
> z obudowy 12cm wentylator Scythe.

> Zdecydowanie nie. Sam fakt PASYWNEJ pracy Arctica (na Gigabyte) przez
> 50% czasu świadczy o tym że temperatura jest bardzo niska. Powietrze za
> wentylatorem jest ewidentnie chłodne. Możliwe że to Asrock przekłamuje
> - zawyża temperaturę, czego konsekwencją są nadmierne obroty wentylatora.
>
> Może są jeszcze jakieś problemy mechaniczne, np. obwódka metalowa nie
> pozwala docisnąć się Arcticowi do procesora? Chyba nie, bo pasta
> [...]

Witam !
Zrobiłem tą samą głupotę :( Kupiłem ASRock dla syna po padzie Assusa ....
Qurde - dotad mi się śni po nocach - NOWA płyta była uwalona - dziś ją
odsyłam do sklepu z życzeniem wymiany na innego producenta - choć w firmie
z którą wspołpracuje pocieszono mnie , że każda płyta może być walnięta od
urodzenia :( NIGDY nie kupię tego szrotu :(

Pozdrawiam Janusz

skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko
tobie.2006-09-19 15:49:31