Re: [OT] Gigabyte 965-DS3 (DS4R)

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 15:48:35 MET DST

Dnia Tue, 19 Sep 2006 15:03:54 +0200, Hurricane4ever napisał(a):

> jeszcze jedno pytanko - a jak temp[. chipsetu wygladaly??? bo DQ6 i DS4R
> maja cale te "hitpajpy" i jakies wieksze jednak radiatory a tu w tej DS3
> jakos tak biednie troche pod tym wzgledem ;/

jestem przygotowany na każdą ewentualność od czasu kiedy postanowiłem
zostać janowidzem :D
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bb26281430fe4fa5
wbrew pozorom to wcale nie jest taka wysoka temperatura. Płyty na nforce4
pod intela grzeja się o 10 stopni więcej. Radiatory na DQ6 grzeją się tylko
minimalnie mniej.

> nawet mimo tego ze wg specyfikacji sa one przystosowane do 667MHz??? (tak
> jak podalem wyzej)????

tak - wg specyfikacji to DDR2 667, a w praktyce spokojnie DDR900.

>a co bys polecil???
>bo bude to jednak chcialbym dosc przestronna i trwala ale nie za jakies
>kosmiczne pieniadze - juz ta jest troche drogawa ;/ - moze jakis sprawdzony
>zestawik: buda+zasilacz??

wiesz, ja jestem maniakiem ciszy, więc te chiefteci mi przeszkadzają, ale
dla większosci będą dosyć ciche. Proponuję zakup takiej obudowy z ichnim
zasilaczem, a jak będzie za głośno, to spieniężysz ten zasilacz i kupisz
coś innego. Dosyć tani (jak dla mnie) i cichy jest
http://zenfist.pl/pID/229.htm seasonic 380W - bardzo fajny zasilacz za 270
zł.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam