Re: Komputronik.pl najtańszy ??

Autor: Arek O <ozerWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 15:49:50 MET DST

> http://skapiec.pl/site/cat/13/comp/10531
>
> IMPERIUM - 428 zł + 10 zł za wysyłkę.

IMPERIUM jest najtańszy w Skąpcu, ale widać niżej, jeszcze tańszy jest ECS.

> http://www.kupujemy.pl/items/_plytaglownadfilanpartyutnf4ultrad/_/0/_?U=c
>
> esc.pl - 409 zł + 15 zł za wysyłkę.

424 to dobra cena. Dużo taniej niż na Allegro. 40 taniej niż w Komputroniku.
Jedyny minus, że to mały, prywatny sklep (sprawy serwisu).
Ale cena rzeczywiście OK.

> Jakiś czas temu oglądałem serwisy typu ceneo.pl, 1klik.pl, 9sekund.pl -
> są do niczego. Duet kupujemy.pl + skapiec.pl nie zawiódł mnie jeszcze,
> uzupełniają się, przy czym kupujemy.pl ma słabe wyszukiwanie, skąpiec za
> to bardzo dobre.

1klik to sklep, a nie wyszukiwarka. Na CENEO się zawiodłem, jest słabe.
Skapiec lepszy, ale też niema w nim wielu modeli. Jak sie wybierze rózne
kryteria, to wybór takich podzespołów (np. kart grafiki, 512 MB , PCI-E, 500
do 700 zł) jest malutki :( Albo coś nie działa, albo mają mało produktów w
bazie.

Arek