Re: Szukam plyty bez wodotryskow:)

Autor: Michal <clonus_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 11:57:58 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:jml5qln6n1nt.1il71w3pq30ke$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 19 Sep 2006 11:40:16 +0200, Michal napisał(a):

> a dlaczego? Jak juz masz pamieć DDR1, to zdecydowanie prościej dobrać
> tylko
> płytke, niż dobrać płytę i sprzedać pamięć, by znowu kupić pamięć. Wybór
> jest mniejszy, ale jest. A jak chcesz zmieniać RAM, to napisałem co
> taniego
> i dobrego masz pod Core 2 Duo.

wszystko racja.. ale pamieci sa chyba dosc istotnym punktem przy wzroscie
wydajnosci.. a w moich zastosowaniach (kupa sampli w RAMie do ktorych
potrzebny jest szybki dostep itd.)

> jak chcesz płytę bez wodotryskow, to dlaczego chcesz aż 800 zł wydawać?
> Wystarczy 500. Płyta za 500 zł będzie miała taką samą wydajność jak ta za
> 800 zł. Wyższa cena jest spowodowana dodatkowymi kontorlerami i
> możliwościami, których nie wykorzystasz.

napisalem ze bez wodotryskow, bo w sumie nigdy z nich nie korzystam
(wylaczam w biosie) a co do cen to moze istnieje jakis dedykowana plyta, dla
zastosowan niedomowych:))) ktora przez swa specyfike.. nei wiem .. recznie
robiona :))) tyle moze kosztowac .. szkoda ze tak nie robia tez np z
systemem operacyjnym, bo zeby przygotowac system do pracy z muzyka
(wylaczanie wszelkich zbednych uslug w tle by nie zajmowaly niepotrzebnie
zasobow) zabiera troche czasu.. a tak powinno byc prosto i przyjemnie :)

pozdrawiam

Michal.