[OT] Gigabyte 965-DS3 (DS4R)

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 13:01:27 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:jceyhgwlq8n$.oknkmq47yic8.dlg@40tude.net...

> w nowszych konstrukcjach wykorzystanie DDR pierwszej generacji jest mocno
> utrudnione. Pod C2D można znaleźć płyty korzystajace z DDR1. Polecam
> zapoznanie się z ofertą Asrocka. Po wymianie na DDR2 można już znaleźć
całą
> gamę znakomitych płyt pod C2D. Polecam Gigabyte 965-DS3 - niezbyt droga,
> nowoczesny chipset, 3 PCI, znakomita do OC. Jak ma być jeszcze taniej, to
> gigabyte 945P-S3 - płyta tania i całkiem fajna.

masz moze jakies doswiadczenia z tymi plytkami?? szczegolnie chodzi mi o
model DS3 lub DS4R, bo aktualnie mam do wykabinowania komputerka i zawsze to
co utne na mobo moge wrzucic np w grafike tylko zastanawia mnie czy ta DS3
posiada takie same wlasciwosci OC jak DQ6?? docelowo na razie bedzie na tym
"chulal" E6300 ale byc moze w pozniejszym okresie przyszykuje sie jakas
wymiana procka/OC procka i chcialbym poznac jakies opinie na temat jak to
sie w tej plytce bedzie sprawowalo
a co do samego procka - brac go (z pozniejsza mozliwoscia OC) z box-owym
chlodzeniem czy lepiej np Scythe Ninja?? (zalezy mi na tym zeby toto pomimo
wydajnosci bylo po prostu ciche - stad pasywna plytka, grafika (moze sie uda
:)), 12cm wentyl w zasilaczu i 12cm wentyl w budzie - wyciagajacy - bude
planowalem Chiefteca LBX-01B-B-SL z 400W zasilaczem tego samego producenta
(a moze zainwestowac w cos innego-lepszego w porownywalnych kosztach??
bedzie musial on obsluzyc procka, LG SuperMulti DVD+/-RW GSA-H20L, dysk
Seagate 320 GB Barracuda 7200.10, 2 giga ramu PDP Patriot Dual LLK 2x 1GB
DDR2 667MHz (czy to dobry wybor do tego procka i plyty??) i grafike - cos w
okolicach GeForce 7900 GTX Gigabyte 512MB)