Re: Szukam plyty bez wodotryskow:)

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 11:47:01 MET DST

Dnia Tue, 19 Sep 2006 11:40:16 +0200, Michal napisał(a):

> napisalem w pierwszym poscie, ze zamierzam wymienic plyte, procek i ram....
> nie oczekuje nowszysch plyt z wykorzystaniem DDR bo to sie mija z celem..

a dlaczego? Jak juz masz pamieć DDR1, to zdecydowanie prościej dobrać tylko
płytke, niż dobrać płytę i sprzedać pamięć, by znowu kupić pamięć. Wybór
jest mniejszy, ale jest. A jak chcesz zmieniać RAM, to napisałem co taniego
i dobrego masz pod Core 2 Duo.

> co
> do cen to tak jak wczesniej pisalem spodziewam sie plyty za ok 800zl ...

jak chcesz płytę bez wodotryskow, to dlaczego chcesz aż 800 zł wydawać?
Wystarczy 500. Płyta za 500 zł będzie miała taką samą wydajność jak ta za
800 zł. Wyższa cena jest spowodowana dodatkowymi kontorlerami i
możliwościami, których nie wykorzystasz.

> pozdrawiam
>
> Michal;

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam