Re: Nagrywarka DVD

Autor: Łukasz <kemler_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 14:31:57 MET DST

> - Pioneer DVR-111 (ale bez "D" na końcu)
> - NEC ND-4571A

Przejrzalem testy powyzszych nagrywarek, tyle tylko jesli chodzi o Pioneera
to byl to model DVR-111DBK. Otrzymaly one na CDRlab.pl obok LG GSA-H10N po 4
punkty. Wszytskie sa podobne jesli chodzi o korekcje bledów, co do
zabezpieczen to NEC wypada najgorzej. Pioneer i NEC wyrozniaja sie dobra
jakoscia zapisu, przy czym Pioneer jest glosny. Przeszkadza mi to w
aktualnym LiteOn CD, jak przy odtwarzaniu wyje..
No i po przeczytaniu dalej nie wiem co lepsze. Ogolnie nagrywarka ma byc
wykorzystywana do archiwizacji danych, wiec tutaj raczej priorytet jakosci
niz predkosci ( chociaz ta oczywiscie tez istotna jest:), czasami do
utworzenia AudioCD, ale to rownie dobrze moge zrobic na obecnej nagrywarce
CD.

Co jest takiego szczegolnego jesli chodzi o NEC-a?
A jak z ewentualna awaryjnoscia. Chociaz to pytanie pewnie przydaloby sie do
jakiegos serwisu skierowac..