Re: Alternatywa dla MS Natural Ergonomic Keyboard 4000

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 14:23:46 MET DST

Użytkownik "Marcin" <keinmail@keinspam.de> napisał w wiadomości
news:eej6kv$j3s$1@inews.gazeta.pl...

> Witam
>
> Chce kupic klawiature o ukladzie ergonomicznym.
> Najchetniej bylaby to MS Natural Ergonomic Keyboard 4000,
> gdyby nie jej wada. Chodzi o klawisze funkcyjne F1-F12. Standardowo
> maja one inne dzialanie i za kazdym razem po wlaczeniu komputera (resecie)
> trzeba by naciskac Fn Lock by korzystac z nich jak z normalnych klawiszy
> funkcyjnych. Niby nie jest to cos wielkiego, ale po co sobie utrudniac
> zycie.

W mojej klawiaturze stan tego przycisku jest zapamiętywany, ale to ponoć
zależy od daty produkcji. Ale jest na to proste i skuteczne remedium -
przeczytaj http://jtsang.mvps.org/flock.html .

> Czy moze ktos polecic inna klawiature ergonomiczna bez tego udziwnienia
> o porownywalnym komforcie pracy a moze nawet lepszym?
> Niestety Logitech produkuje tylko wersje bezprzewodowa swojej klawiatury
> ergonomicznej. A moze tylko zle szukalem?

Chyba nic choćby zbliżonego komfortem pracy do tej klawiatury nie
znajdziesz. Sam jej używam i choć dość długo trwało, zanim do niej
przywykłem, obecnie nie zamieniłbym jej na żadną inną. No może poza którąś z
nowszych konstrukcji z serii Entertainment Desktop ;-):
http://jtsang.blogspot.com/2006/09/microsoft-announces-new-hardware-for.html

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/