Re: Nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 16:43:32 MET DST

Łukasz napisał(a):

> Obecnie mam LiteOn CD, powiedzialbym ze troszke glosna.... Poza tym chyba
> oki.. I DVD tez fajnie byloby jakis oki kupic:)

Najwyższa pora, zwłaszcza, że teraz cena nagrywarki to ~150 zł. :)
CD-R LiteOna, podobnie jak pierwsze DVD tej firmy były naprawdę
porządnym sprzętem, obecne raczej nie mają już zaufania wśród ludzi.

> Co sadzicie o wymienionych pozycjach?

To już zaczyna przypominać jakąś mantrę powtarzaną kilka razy w tygodniu
na tej grupie, a więc:

- Pioneer DVR-111 (ale bez "D" na końcu)
- NEC ND-4571A

ewentualnie:

- BenQ 1650 lub 1655 (z tym, że w przeciwieństwie do powyższych nie mają
obsługi DVD-RAM, a to fajna sprawa)

A jeśli KONIECZNIE musisz wybierać między tymi trzema, to już raczej tą
LG, nie wiem czy mnie pamięć nie myli, ale wydaje mi się, że całkiem
ładnie wypadła w testach na cdrlab.pl. Jednak produkty LG mają jedną
wadę, która dyskwalifikuje je jak dla mnie już na starcie - brak
możliwości testowania płyt.

# /George Orwell - Rok 1984/