Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: <gilboa_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 01:05:33 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał(a):

> A co do ceny - za zestaw dałem ok 3 700 000.
>
> Nie czytasz - nieczego nie wyrzuciłem. Łatwo i bezproblemowo sprzedałem,
> i kupiłem IBM PC-XT. Bez najmniejszej dopłaty.

To jest bez sensu ta dyskusja ale aż musiałem sę wrócic do mojej kiepskiej
pamięci.
Najtańszy zestaw XT kosztował coś wtedy 4 500 00- zł. Nie pamiętam, czy taka
była inflacja, że nie dopałacałeś. Nie ważne.
Mnie chodzi o to, że C128D, ten twój ulubiony ośmiobitowiec, top
osmiobitowców, nie pozwalał ci na więcej niż 3 razy tańszy Timex ze stacją
liczony razem.
Nawet na lepsze gry niz w C64 ci nie pozwalał.
Moje podsumowanie - C128D to był póżny niewypał, nic nie oferujący od
dostępnych na rynku tańszych produktów. Nie ma żadnych zalet wobec
istniejących produktów. (Amstrad CPW, Timex3000) i był tylko pułapka dla
nieswiadomych sytuacji klientów. Wszyscy, którzy kupili C128D ponieśli straty
finansowe i zostali wmanewrowani w uliczkę, wyrzucić albo szybko sprzedać.
Ty, jak piszesz byłeś szybki to sprzedałeś ten nierozbrojony granat.