Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 00:47:42 MET DST

Dnia 2006-09-12 00:03:55, encja *Gil* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> I o to chodzi. C128D choćbyś się dał pokroić, nic ci więcej nie dawał niż parę
> razy tańszy Timex 2048 z FDD300.

Wiele satysfakcji dawały mi miny posiadaczy takich - dajmy na to -
Timexów. A znałem ich paru. Sam zresztą go miałem.

A co do ceny - za zestaw dałem ok 3 700 000. Timex w tym czasie to ok
2 200 000 zł. Ceny - rzecz jasna - giełdowe.

> Marketingowy żywot twojego C128D to było pół
> roku.

Co mnie to obchodzi ? Jak poczułem, że trzeba zmienić komputer, to go
zmieniłem - bez problemów. Myślę, że gość który go kupił ode mnie
postąpił podobnie - pobawił się, pouczył i sprzedał. Bo C128 to była
świetna maszyna na początek. IMO - najlepsza w tamtych czasach.

> Potem wyparł do IBM PC XT. Kupując ten komputer nic nie zyskałeś tylko
> wywaliłeś więcej pieniędzy. Mnie wtedy nie było na to stać ale miałem za 1/3
> ceny te same efekty. Nawet za 1/5 bo pochwaliłeś się specjalnymi monitorami,
> które tez były do wyrzucenia pół roku później.

Nie czytasz - nieczego nie wyrzuciłem. Łatwo i bezproblemowo sprzedałem,
i kupiłem IBM PC-XT. Bez najmniejszej dopłaty.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]