Re: nosnik RITEK w DVD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 01:02:27 MET DST

GIL <gilboa.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Właśnie dostałem prezent od kupmla po powrocie z Węgier.
> Paczkę DVD DL R+ maki Vanguard, a nero rozpoznaje producenta jako RITEK.

            Co wcale nie znaczy ze to jest nosnik Riteka - wiele najgorszego
badziewia by zachowac kompatybilnosc z firmware nagrywarek podszywa sie pod
znane i uznane nosniki Mitsubishi Chemicals i Taido Yuden - stad cudowny
wysyp dobrych nosnikow w plytkach za kilkadziesiat groszy/szt.

> Dają się nagrywać 4X przy wykorzystaniu DL.
> Czy można temu zaufać czy to jakaś dalekowschodnia tandeta?

            Wiesz - ogromna wiekszosc nosnikow robiona jest na Dalekim Wschodzie,
wiec sam region o niczym nie swiadczy. A co do zaufania: pewnie
zachomikujesz te plytki na backup filmow (do danych IMHO szkoda) wiec nawet
jesli w ktoryms miejscu odtwarzacz za 2 lata zrobi maly przeskok to nie
umrzesz z tego powodu.

> Na LG nie przeprowadzę żadnych testów.

            Zgaduj na "kobieca intuicje" co bedzie. Dlatego m.in do czasu az sie
to nie zmieni nie dotkne napedow LG nawet kijem, pomimo ich irracjonalnej
popularnosci w PL. Zobaczymy co bedzie dalej, bo Acer nie ma szczescia -
po swietnych DW1640 przejal ich Liteon i zepsul napedy, ALi1695/97 byly tak
udane ze wykupila ich nVidia i pewnie koniec z rozwojem tej linii
chipsetow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl