Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 01:31:36 MET DST

Dnia 2006-09-12 01:05:33, encja *gilboa@WYTNIJ.gazeta.pl* wymodziła
przez port 119 co następuje:

> To jest bez sensu ta dyskusja ale aż musiałem sę wrócic do mojej kiepskiej
> pamięci.
> Najtańszy zestaw XT kosztował coś wtedy 4 500 00- zł. Nie pamiętam, czy taka
> była inflacja, że nie dopałacałeś. Nie ważne.

Kupiłem używany. 640 KB RAM, 8088 7,16 MHz, 2xFDD 360 KB, SCGA 640x400
256 kolorów (roziązanie nietypowe - komputer to był firmowy Sperry PC,
karta była zgodna z CGA) monitor kolor.

> Mnie chodzi o to, że C128D, ten twój ulubiony ośmiobitowiec, top
> osmiobitowców, nie pozwalał ci na więcej niż 3 razy tańszy Timex ze stacją
> liczony razem.

Toż piszę - zestaw Timex + FDD kosztował wtedy na giełdzie ok
2 200 000 zł. Bez monitora. Ja za cały zestaw C128D z monitorem
kolorowym dałem 3 700 000. Wyjaśnij mi tu, gdzie ta 3x różnica w cenie.
Commodore C64 + magnetofon kosztował ok 2 000 000, Amiga 500 - ok
To było w 1989 roku.

> Nawet na lepsze gry niz w C64 ci nie pozwalał.

Były dużo lepsze, niż na Timexa

> Moje podsumowanie - C128D to był póżny niewypał, nic nie oferujący od
> dostępnych na rynku tańszych produktów. Nie ma żadnych zalet wobec
> istniejących produktów. (Amstrad CPW, Timex3000) i był tylko pułapka dla
> nieswiadomych sytuacji klientów. Wszyscy, którzy kupili C128D ponieśli straty
> finansowe i zostali wmanewrowani w uliczkę, wyrzucić albo szybko sprzedać.
> Ty, jak piszesz byłeś szybki to sprzedałeś ten nierozbrojony granat.

Granat, pułapka, niewypał, straty finansowe, ślepa uliczka. Wszystkie
kataklizmy na raz.
Dyskusja z Tobą mija się z celem. Dla mnie EOT

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]