Gwarancja jest a sklepu nie ma :/

Autor: Bartek <bartek_77.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 17:45:14 MET DST
Message-ID: <ee40aa$ftm$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Witam

Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na stronie
maxtora nic nie moge znalezc.

Pozdrawiam

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Sep 11 17:50:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 17:51:11 MET DST