Re: Gwarancja jest a sklepu nie ma :/

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 10:03:17 MET DST
Message-ID: <sg97ds6ze5ri$.442zt7cspyx4$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dzień 11.09.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Bartek:

> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na stronie
> maxtora nic nie moge znalezc.

http://groups.google.com/groups?as_q=age&as_uauthors=usenet_mail@op.pl

-- 
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl
Więcej jest sensu, jeżeli mędrzec się wygłupia,
niż jeżeli głupiec się mądrzy.  (T.Kotarbiński)
Received on Tue Sep 12 10:05:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Sep 2006 - 10:51:14 MET DST