Dzień 11.09.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Bartek:
> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na stronie
> maxtora nic nie moge znalezc.
http://groups.google.com/groups?as_q=age&as_uauthors=usenet_mail@op.pl
-- TomaSz. www.kocie-zycie.prv.pl Więcej jest sensu, jeżeli mędrzec się wygłupia, niż jeżeli głupiec się mądrzy. (T.Kotarbiński)Received on Tue Sep 12 10:05:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Sep 2006 - 10:51:14 MET DST