Re: Gwarancja jest a sklepu nie ma :/

Autor: Byru <byru_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 18:08:25 MET DST

> Mam dysk na gwarancji (całkiem nowy Maxtor 200GB) dysk sie psuje, znikaja
> dane i ciagle zamula. Kupiłem go niecały rok temu w Age Computer we
> wrocławiu, sklep zamknieto, co moge teraz zrobic? Mam gwarancjie, na
> stronie
> maxtora nic nie moge znalezc.

Moze troche OT, ale wlasnie, o co chodzi z tym zamknieciem AGE, ktos sie
orientuje? Przyjezdzam w lipcu do Wrocka, patrze na sklep a tu cos innego
otworzyli, wchodze na ich strone a tam pusto. Oni znikneli tak na cacy?
Przeciez to jeden z powazniejszych sklepow we Wrocku byl (zaraz po Proline i
Arescie).

Byru