Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - HP 1510, 3180 i Lexmark P6250

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 17:42:11 MET DST

Dnia Mon, 11 Sep 2006 17:05:56 +0200, Netx tak nawijal:

> Znasz drukarkę która tak nie robi - to napisz jaki model i dlaczego ją
> polecasz.

Tak. Pare roznych modeli canona. Np. mp780 (to z wielofunkcyjnych),
ale zwykla, taniutka iP3000 ma po prostu plastykowe pojemniki z
tuszem, ktore nawet w wersji oryginalnej sa tanie, a jako podrobki
sa wrecz zalosnie tanie (nawet za 4zl).

Ciekawostka: obie maja po dwa podajniki oraz drukowanie dwustronne
w tym prawdziwym znaczeniu, ze drukarka sobie obraca kartke sama.

> Nie wiem o co ci chodzi tutaj ? Chcesz - to możesz mieszać kolory. Nie - to
> wyłączasz opcję w ustawieniach drukarki.

Chodzi mi o podejscie firmy: przecietny user o tym nie wie, wiadomo
bowiem, ze nie czyta instrukcji. Jesli nie czyta, to wykorzystajmy
to do szybszego oproznienia pojemnikow jego drukarki (i kieszeni).

> Tusz do Canona za 7.20 - rzeczywiście tanio.

Jak ruszyc dupe poza mediamarkty w centrum to sa po 4-5zl w hurcie.

> Ciekawi mnie ile mili-litrów dają w takim kartridżu?

30 oraz 15. 30 za 8zl.

> Nowy czy regenerowany?

Regenerowany? Chyba nie zrozumiales o co tu chodzi,
spiesze wiec ze zdjeciem:
http://www.fran.pl/pub/tusz_pixma.jpg
To nie jest glowico-zestaw, tylko _tusz_, jeden kolor.
Glowica wg producenta wystarcza na iles tam tysiecy
wydrukow. Ja od roku ciagle drukuje fotki, plakaty
(a4 drukowane na spad), dziala bez jednego zajakniecia.

> I czy kupujesz sobie komplet czarny + kolory do czarno-białych
> wydruków?

Nie wiem. Kupilem niedawno 50 tuszy i lece. Jak wola 'jesc'
to podmieniam. Oczywiscie glowicy nie musimy re-kalibrowac,
bo jej nie wyjmowalismy :)

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...