Re: kilka pytan do "laptopowcow"

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 21:44:37 MET DST

Dnia 2006-09-10 21:21:43, encja *Łukasz Olaczek* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Nie, nie, on spokojny jest ;). Byłem ostatnio na porodówce, to wiem jak
> jest ;).

Ja się za miesiąc wybieram... drugi raz...
Hmmmm... cholera, może to jednak ja panikuję... ;)

> Zauważyłem, że ostatnio spadł czas działania mojego laptopa na baterii z 2h
> do 1h40min. Nie skojarzyłem, że jakiś czas temu zmieniłem moduł 256MB na
> 1GB. Czy to jednak normalne, że spadek jest tak duży?

Mi, po wymianie z 512MB na 2GB czas spadł o blisko godzinę. Z prawie 4h
do trzech. Z dnia na dzień...

Nie tylko wymiana pamięci powoduje spadek czasu - większa pamięć to
większe grzanie, zatem więcej ciepła które trzeba usunąć, a więc i
intensywaniejsza praca wentylatorów... Nic za darmo.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]