Re: kilka pytan do "laptopowcow"

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 22:44:56 MET DST

Witam,

On Sun, 10 Sep 2006 21:44:37 +0200, Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:
> Dnia 2006-09-10 21:21:43, encja *Łukasz Olaczek* wymodziła przez port
> 119 co następuje:
Oryginalna wrotka ;).

> Ja się za miesiąc wybieram... drugi raz...
> Hmmmm... cholera, może to jednak ja panikuję... ;)
Ja jeszcze dochodzę do siebie po pierwszej wizycie. Tym bardziej życzę
powodzenia :).

> Mi, po wymianie z 512MB na 2GB czas spadł o blisko godzinę. Z prawie 4h
> do trzech. Z dnia na dzień...
>
> Nie tylko wymiana pamięci powoduje spadek czasu - większa pamięć to
> większe grzanie, zatem więcej ciepła które trzeba usunąć, a więc i
> intensywaniejsza praca wentylatorów... Nic za darmo.
W sumie brzmi logicznie. Na szczęście używam laptopa praktycznie wyłącznie
na zasilaniu sieciowym, wiec to dla mnie żaden problem :).

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120