Re: kilka pytan do "laptopowcow"

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 21:21:43 MET DST

Witaj,

On Sun, 10 Sep 2006 09:03:29 +0200, Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:
> Dnia 2006-09-10 07:36:07, encja *lukasz_s* wymodziła przez port 119 co
> następuje:
>
> Geeeez, chłopie, panikujesz jak młoda matka na porodówce ;)
Nie, nie, on spokojny jest ;). Byłem ostatnio na porodówce, to wiem jak
jest ;).

> Pamięć jest prądożerna. 512MB w zupełności wystarcza do normalnej pracy.
> Jeśli robisz coś ciężkiego, to można pomyśleć o rozbudowie, ale nie
> zadawaj pytań w stylu "Czy 1,5GB będzie dobrym rozwiązaniem". Skąd mamy
> wiedzieć do czego ?
>
> Pamiętaj, że modułu 1GB pożerają dużo prądu i mocno się grzeją. W
> notebookach niepotrzebne dostawianie RAM nie podniesie Ci komfortu
> pracy,a wręcz go obniży!
Zauważyłem, że ostatnio spadł czas działania mojego laptopa na baterii z 2h
do 1h40min. Nie skojarzyłem, że jakiś czas temu zmieniłem moduł 256MB na
1GB. Czy to jednak normalne, że spadek jest tak duży?

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120