Re: Coś się skopało w moim PC-cie...

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 21:42:42 MET DST

Wojtek napisał(a):
> Kolega to pewnie jakiś linuxowiec, albo coś podobnego... ;-)))

No, taki co całe życie klnie, ale używa Windows:-) O linuxie mam mizerne
pojęcie, potrafię go zainstalować i poruszać się po nim, załozyć konto i
parę tam jeszcze podstawowywch rzeczy.A tak swoją drogą to linux jest
systemem logiczniejszym pod każdym względem.

  Ale ja nie
> szaleję na punkcie komputerów i nie potrzebuję Bóg wie jakich programów,
> systemów operacyjnych, dysków, procesorów i czego tam jeszcze. Microsoft
> Windows i Internet Explorer zupełnie mi wystarczą i do tej pory działały bez
> zarzutu, bez problemów i bez wirusów. Dopiero teraz coś się stało i byłoby
> fajnie, gdyby zamiast żartu, kpiny czy szyderstwa można tu było uzyskać
> konkretną odpowiedź...

No właśnie tu dochodzimy do sedna sprawy.Otóż to jest właśnie Windows,
on jednego dnia działa, drugiego już nie(ja tez nie wierzyłem jeszcze
parę lat temu - myślałem, że te "majstry" coś knocą, ale okazuje się że
system naprawdę potrafi się jednego dnia normalnie zamknąć, a następnego
już nie wstać!!).I każdy co mówi, że Windows jest dobry to znaczy, że go
nie zna.
Nikt Ci nie powinien ubliżać na żadnej grupie, jeśli Ty nie będziesz
ubliżał.Tylko widzisz, usenet jest podzielony na grupy i tak się składa,
że napisałeś na niewłaściwą.Z Twoim sprzętem jest wszystko w porządku,
tylko masz problem z systemem.Radek Sokół Ci dobrze napisał, żebyś
zmienił serwer NNTP, bo widocznie Twój ma problemy z tą grupą.Jeśli
jednak nie chcesz lub nie możesz zmienić serwera skorzystaj z innej
grupy: alt.pl.comp.os.windowsxp.Tam też ruch duży i sporo ludzi, którzy
wiedzą o czym piszą.

Tomaszek