Re: Coś się skopało w moim PC-cie...

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 17:16:20 MET DST

> "Wojtek" <rafiki_yakoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in

> [...]
>
> hehe - dobre; hicior; sprawdz co sie otwiera, moze wlasnie odkryles
> jakis inny gatunek z internetowatych; i jeszcze raz zeby wszyscy
> zapamietali: Internet, to jest ta niebieska ikonka z "e" na pulpicie;
>
> pzdrv;
> adas;

He he, bardzo śmieszne... ;-(( Ale odpowiem poważnie, bo - w przeciwieństwie
do Ciebie - dla mnie jest to poważny problem. Otóż nic się nie otwiera, po
prostu brak reakcji. At tak przy okazji: może i jestem nowicjuszem, ale nie
na tyle, żeby nie wiedzieć, że Internet to niebieskie "e". A teraz już
całkiem poważnie: zna ktoś rozwiązanie tego problemu, czy nie? Jeśli tak, to
prosiłbym o radę, a jeśli nie, to gdzie mogę ją znaleźć?